20/11/07

A banda sen futuro

Título: A banda sen futuro
Autora: Marilar Aleixandre
Editorial: Xerais

Carlota é unha rapaza de 16 anos, ten cancro e teñen que rapala para poder facerlle a quimioterapia.
Acábase de mudar a unha vila nova e ao primeiro non quere ir ao colexio polo de estar rapada.
Ten unha foto dun cantante dun grupo de música que se chama Poch e que morreu pouco despois de que se mudara. Empeza a falar con el, é dicir, coa foto, e cóntalle os seus problemas.
No colexio coñece a Paulina que logo se fai amiga dela, a Nacho que quere ser o seu superheroe, a Moncho, o delegado da clase, do que se fai moi amigo e a Miguel, do que namora.
Un día, a nai de Carlota cóntalle que viu a Paulina bicándose con Miguel e ela entristécese moito.
Moncho, certo día, dille que está namorado dela...
(Texto de Elena Álvarez Martínez, 2º ESO)

3 comentarios:

Adriana dijo...

Sen duda é un libro xenial! A min encantoume. De feito é o meu libro favorito. Gústame moito como está redactado e o tema do libro e como está tratado... Non sei. O certo é que tampouco é que teña nada especial, pero a min apaixóame! xD

Anónimo dijo...

Pois eu tamen o lin fai un par de anos e non é que me gustara moito, pero bueno, a xente ten que lelo e xa está, os libros están para iso, non¿?

Anónimo dijo...

EU tamen lin, xa fai uns aniños...ainda no lo mandara marisol...y eu creo q taba en 2ª jejeje bueno pos q si señor ese libro mola moito...ais q recordos....apertas para todos en especial para aquela profesora tan boiña q tiñamos....bicos!!!