20/11/07

Muletas

Título: Muletas
Autor: Peter Härtling
Editorial: Kalandraka
A historia transcorre despois da segunda guerra mundial.
Thomas era un rapaz que cando ía montar no tren, para escapar da pobreza que deixara a guerra, se perdeu.
Despois de andar varios meses sen rumbo buscando a súa nai, atopou un home e fixéronse amigos e el mandoulle que lle chamase Muletas porque andaba con muletas e ese era o seu alcume.
Foron vivir á casa dunha amiga de Muletas. Despois duns meses marcharon a Alemaña onde viviron nun campamento de refuxiados durante uns meses, e despois foron por catro casas diferentes onde os acollían.
(Texto de Elena Álvarez Martínez, 2º ESO)

3 comentarios:

Adriana dijo...

Eu lin ese libro! Non me lembro de como era pero sei que me gustara... Cando acabe de ler os dous de galego xa o releo... jaja!
Un biquiño Elena!^^

Frenchyyy(L) dijo...

Éncantoumeee!o mellor libro que lin e grazas a que Iris regaloumo,recoméndolo!
E precioso,un dos poucos libros que lin e que emoicionoume tanto!

(:

unbiico dende tutoría
e o que ten ter un tutor tan molón jajá

beR#

Anónimo dijo...

O libro non me gustou moito porque non me gustan os libros do pasado,
prefiro os que estan baseados nesta epoca.
É un libro moi bonito iso sí e recomendosello a xente que lle gusten os libros de tempos pasados


Elena