13/2/08

Carteis contra a violencia de xénero

Como xa todos veriades na entrada do insti, xa temos cartel ghañador do concurso de carteis contra a violensia de xénero. O cartel ghañador foi o número 22 obra de Ana, Carmela e Tania, alumnas de 1º. Hai que ver o forte que chegharon este ano as novas fichaxes do Carrasco...


Montaxe cos carteis participartes rodeando ao cartel gañador do concurso de carteis contra a violencia de xénero




















Como xa todos veriades na entrada do insti, xa temos cartel gañador do concurso de carteis contra a violencia de xénero. O cartel gañador foi o número 22 obra de Ana, Carmela e Tania, alumnas de 1º. Hai que ver o forte que chegaron este ano as novas fichaxes do Carrasco...


4 comentarios:

A profa dijo...

Son as mellores e o día de mañá estou segura de que se converterán en mulleres que farán deste mundo un lugar mellor.
PARABÉNS!!!!!!!!

Álex Cortés dijo...

Outra titora a quen lle cae a baba...

O cartel está xenial (por unha ves na vida votei ao ghañador) e as autoras son xeniais.

A profa dijo...

Titora recollendo as babassss
puagsssssss
Por certo, e grazas ao Álex por facer un mural tan fermoso que vai ir directiño a certo blog que eu me sei.

Héctor dijo...

O cartel era o mellor e naturalmente eu boteino, teño un gusto gañador!!

Veña, estes titores tan orgullosos dos seus alumnos e logo a nosa titora (q é a titora do mellor grupo do instituto, 4ºB, naturalmnt) di q os da clase do lado son mellores, porq atenden máis...., ai ai ai Ana Pose!!

Nos tamn prefiríamos a Lourdes...., é broma , as dúas sodes as mellores!!

Veña, remato aquí o comentario!!

Saudos a todos!!