12/12/07

Desestrésate co Rober Bodegas

Como esta semana é moi dura con tanto exameeeeeeeeeeee déixovos aquí algo para que vos desestresedes durante uns minutiños que é o que acabo de facer eu.
Non sei se o coñecedes, é Rober Bodegas, o último gañador do programa televisivo El rey de la comedia.
O Rober é un rapaz de Carballo, disque é un estudante, en fin, creo que leva oito anos dicindo que fai a carreira na Coruña.
Estudar non estudará pero ao de facer rir non lle dá mal, espero que vos guste.

3 comentarios:

anabel dijo...

Que bo é!!!

Facíanos falta un así despois de mirar as notas...ghe, ghe.

A verdade, eu nunca vira ese programa..pero encantoume o vídeo!

Saúdos para todos e bo nadal!(adiantado pero é igual)

Adriana dijo...

En fin '¬¬
Molaría moito máis en galego... O meu tío presentouse ao cásting. Tiñan que facer un monólogo, e el levou un preparado, pero nada máis, e ao tipo ghustoulle e mandoulle que lle contara un chiste, pero o meu tío todos os sabía en galego e ao final contou un malo e non o colleron. xD juas! É que meu tío sí que é o rei da comedia (;

Un biquiño! ^^

Anónimo dijo...

GUSTOUME MOITO